Nörderier

Idag vaknade jag för första gången på väldigt länge innan klockan tolv. Halv nio för att vara exakt. Extremt jävla mongoskönt är det, att kunna ta mina mediciner i tid och att kunna sega hela morgonen och inte behöva springa iväg.
Jay ligger fortfarande och sover som en liten koalabjörn. Han är så jävla söt på morgonen när han har alldeles puffigt ansiket och jättestora läppar. Haha. Vilken bög jag är, men det är sant. Han har oanade kvalitéer.

Vi ladda hem massa kul igår, t.ex kenny starfighter, highschool comedy pack, berts dagbok, massa SNES-spel med mera.
För ett tag sen laddade vi hem massa NES-spel, däribland Kirby som jag håller på att klara!
Igår gick det sämst och jag blev lite sur, men idag så fullkomligt knäckte jag spelet. Så detta kommer nog bli en bra dag.

Det finns inte mycket att skriva. Balen var kul, jag var snygg och mina dejter var snygga.
Förutom det så inte mycket. Jag umgås ju bara med Jay och jag antar att det inte är så intressant vad vi gör. Det kan sammanfattas med fyra ord - cigg, snus, sex och tv-spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0