we sure are cute for two ugly people

jag har inte varit hemma på några dagar nu, och jag minns inte ritkigt vad jag har gjort heller.

iag snoozade jag och jay typ hundra gånger och sen försov vi oss så jag slängde mig på cykeln och trampade extremt fort. kom ändå försent ungefär 40 minuter till min läkare men skyllde på bussen. han var lugn.

sen hängde jag på sjukhuset och kollade på gamlingar och rökte, som tidsfördriv innan jag skulle möta ingela.
pratade med henne, och det känns så sorgligt att vi ska avsluta snart. hon är ju som min mamma.

annars så.. inte mkt. stukade i helgen, pärlat klart en pärlplatta till jay. den blev skitfin! jag orkar inte fota den.

imorrn har jag studiotid, om ngn vill ställa upp som modell vore det kung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0