Ett steg närmre mot att förändra världen till det bättre


Ännu en produktiv dag i mitt liv.
Försov mig till matten, missade alltså den välbehövliga lektionen helt. Sen åt jag äcklig mat i skolan och nu har jag spelat Chefrens pyramid i ungefär en och en halv timme. Det har iofs varit någorlunda bra då jag inte mindes någonting av geometrin som kommer på provet nästnästa vecka. Yay någonting bra.

Annars sitter jag mest här och är rädd för en av lärarna på IV. Hon verkar så sträng och som om hon tror att jag bara sitter och lökar mig.. she's blowing my cover!

Ikväll ska jag, johannes, jake och joline på bio! Vi ska se Låt den rätta komma in och jag är superexcited! jag har just läst klart boken och can't wait att se om den är lika bra som film. antagligen inte men det är okej, biokväll är en anledning att äta groteska mängder chips och popcorn bland folk. Tyvärr verkar det inte vara lika accepterat att gå runt med en chipspåse på stan har jag märkt. Prövat det en gång tror jag, och det gick inte hem. Så då får det bli in semi-public spaces som biografer.
Fast jag äter jävligt högt när jag äter något och jag pratar gärna om något jag finner intressant i filmen. Jag är inte menad att vara bland folk tror jag.

Jaaajaaa. Nu ska jag spela mer spel och drömma om godis. Jag är svinhungrig.

Kommentarer
Postat av: Ray

She's blowing my cover! hahaha

Låt den rätte komma in är jättebra! Josefin var nöjd med den och hon har ju läst boken innan. Have Fun!

2008-11-07 @ 13:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0