mommys little monster

så nu har jag inte sovit på hela veckan.
Har gått och lagt mig mellan 05 och 09 varje dag.
men än så länge har jag inte tagit skada.

Jag vet att det kommer slå mig hårt nästa vecka när skolan börjar igen
och eftersom jag trivs i självömkan och självplågeri så gör jag ingenting för att förändra mina dystra framtidsutsikter.

Jag ska väl, snart, imorrn kanske
men jag hatar att ta sömntabletter för jag blir bara seg även fast jag tar den dos jag ska.
Att bli seg är det absolut värsta, för när jag inte sover så har jag ju kontroll över det, jag kan pressa mig till min gräns och sedan tuppa av medan sömntabletter berövar mig min makt och jag kämpar emot med tänder och naglar för att inte somna.
Men jag ska ge upp och låta det sunda förnuftet ta över snart.

jag har gjort lite nytta denna vecka iallafall. jag har umgåtts ganska mycket med johannes, det har vart kul.
sen har jag också broderat en liten tavla till fars dag med en jack russell på, som är lik Simson, pappas älskling. den blev klar ikväll och jag tror han blir jätteglad av den.

och nästnästa vecka smäller det! på måndagen har jag trafikprov, på tisdagen tatuerar jag mig och på onsdagen ska jag följa med kajsa till tandis! hon har fått för sig att hon är allergisk mot tidningar så hon avbokade sitt tandisbesök i veckan.

mitt liv är samma sköna som förut och det går helt enkelt bra nu.

när jag var i göteborg och hälsade på palle hade vi ju tänkt gå på soundtrack på liseberg men sket i det och mös istället. det var tur! karloskar öman var där! det hade varit sjukt sjukt tråkigt att träffa honom. han är som en sån där finne man kan få av rakning - helt onödig och jättestörande på samma gång.
tur att vi inte gick :)

Kommentarer
Postat av: Julia

hahahahahahahahaha

2008-11-01 @ 23:57:12
Postat av: Anonym

plus manba allergisk mot tidningar? I love that!

2008-11-01 @ 23:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0