Blondes DO have more fun

Ja, sannerligen. även fast jag inte riktigt är superblond än har jag redan roligare. haha. jag har ungefär samma färg som en guldhamster i håret, kanske lite ljusare. på lördag blir det riktigt blont, men herregud vad fort det har gått!

Jag var svartsvartsvarthårig i måndags och nu är jag ljusljusljushårig. Supertufft!

Men som sagt hundramiljoner gånger förut, blondiner har roligare. Jag kan styrka detta påstående återigen.
Imorse försov jag mig grymt mycket och som gånger förut väcker joline mig med ett sms om lunch. då går jag upp, sätter på kaffe, gör alla morgonbestyr och när jag står och försöker täcka över min sjuka hårfärg med en bandana dimper två brev ner i brevinkastet.
Ett är adresserat från bönis och ett är utan adressat. Men det var skrivet i ungefär samma stil så jag tänkte att josefin hade skickat mig två brev eller nåt. sitter och läser hennes brev över en kopp kaffe och sedan öppnar jag det andra brevet.
det var skrivet på datorn och det kändes inte så mycket josefin att göra så. sen när jag började läsa det stod det:

"En person som har klamydiainfektion har uppgivit ditt namn vid smittspårning"

Då börjar jag asgarva och blir asförvirrad. Typ johannes? Vem ? jag har ju nästan inte haft sex med någon annan förutom honom på hela året, vi blev ju tillsammans i maj. och jag har INTE varit otrogen!

Lite längre ner i brevet står
"Med vänliga hälsingar MUM (Mora ungdomsmottagning)"

Mora??!?!?!?! Vem fan har jag knullat med i Mora+?!?!?!?! tänker jag då.. Sen ba DING! Krille!
Hans tjej är ju från Mora och han hänger nog där rätt mycket, därav mora ungdomsmottagning! hahaha...
jag vet ju att jag inte har klamydia eftersom senaste jag låg med han var i mars och allt sådär.
Men ändå, min skadeglada lite ärrade själ är jävligt nöjd över att han har klamydia samtidigt som jag är sur över att jag måste gå och testa mig när jag vet att jag inte har klamydia..
hahahahha. blondiner har roligare!

Så jag ringde upp julia och berättade skadeglatt att krille fått klamydia. hihi. hon tyckte väl inte det var överdrivet kul men hon lyssnade och låtsades. allt jag begär!

sen gick jag till skolan ungefär tre timmar försent, började med lite frågor till renässansen och sitter och fryser uppe på IV just nu.

Annars så har det nog inte hänt så mycket i mitt liv. Hängt hos Lena två dar i rad och lyssnat på massa roligheter och tänkt att livet faktiskt inte tar slut efter fyrtio.
Ätit för lite godis har jag också gjort. jag har inte haft några pengar så det har liksom inte blivit av.
 Men johannes bjöd mig på hamburgers igår. snaaaajs!

Nu ska jag fortsätta med pluggääät och sen ska jag skriver brev till bönis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0