Chicken and biscuits and a side of gravy

Ah fredag..
Rätt skönt men jag är svinigt trött och sitter därför och skelar framför Medea som jag ska diskutera om på måndag. Jag får väl ta med den på tåget till Göteborg.

Hela veckan har varit en crazy mess, men nu börjar det reda ut sig mer och mer.
Mina föräldrar har varit dödsoroliga, enligt mig helt i onödan, men det är fint och bra att dom bryr sig så mycket. Jag har antagligen gett dom oförskämt mycket mer gråa hår genom åren.
Jag har iallafall sovit från klockan ett till halv åtta idag! Så himla duktig tycker jag att jag är.
Och innan jag gick och la mig gjorde jag lite korsord, läste lite i the dirt och slog in paket till johannes. han fyller ju år idag så jag ska bjuda honom på middag och sånt. väldigt blondinbella och nils!

pratade med julia igår, det var askul. hon är en hot mess som vanligt och det är härligt. och jag fick reda på att hon också funderar på att åka till göteborg typ nästa år och wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie.
pauline, julia och stina back together again!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så jävla underbart. jag blir pirrig i handlederna av det. vilket låter som jag har parkinson eller MS men det är mer att handlederna är spattiga informationen. :D tjo och tjim!

Nästa vecka bär det av till att bli blond! Lena ska hjälpa mig och jag är så jävla glad över det. hon gjorde malins hår så himla fint så jag har no worries. Köpte en fin inflyttningspresent till henne också.

Vet ni vad som hände igår?
Jag duschade innan jag gick till skolan. det har jag gjort ungefär en gång förut. det var ganska häftigt. jag luktade liksom inte gammal skurtrasa... asballt.

men åter till julia lite. det var så kul att höra henne och prata och sånt. moderation is the keyword till allt alltså..
jag missbrukade julia ett låångt tag, sen gick jag över till johannes. nu umgås/pratar jag med båda lagom. mellanmjölk.

sitter och lyssnar på little girls med oingo boingo och tycker allt är rätt bra. har nästan helt släppt det som hände förra helgen och ska chilla med alkohol. dom flesta av mina riktiga nedfall har ju varit av alkohol. inte mycket dock, lite verkar räcka för att jag ska bli bonkers.

Har verkligen aldrig varit så konstig som jag var i lördagsnatt.
Det började ju med att en snubbe skällde ut mig och jag blev helt knäckt och fylldes av sån ångest så jag trodde jag skulle dö. När de andra gick till pastabaren (ewwww) så gick jag hem och jag var helt livrädd på vägen hem, jag såg fåglar överallt och om det reste sig någon skugga bakom mig så trodde jag någon försökte slå mig. när jag väl kom hem var jag helt slut.  jag drog av mig kläderna och knäckte en rakhyvel och pillade bort rakbladen och verkligen bestämt skar mig så mycket jag kunde.
allt detta är inte helt ovanligt vid mina nedfall MEN here is the scary part. Eftersom jag blödde ganska kraftigt så blev ju hela golvet rött och då börjar jag ta mina händer i det!!! HALLÅ LIKSOM?!??! och började smeta ut allt på blod på mina armar och till slut var jag helt täckt.
jag satt som i trans och bara stirrade men sen fattade jag väl mitt förnuft och ringde johannes som kom springande som en get med turbomotor.
och när han kom var jag helt övertygad om att jag drömde och gick och sa det för mig själv konstant och han fick torka upp allt och plåstra om mig och jag fattade inte ett skit av vad som pågick.  jag trodde verkligen att jag drömde för allt var så långt ifrån verkligt.
sen lugnade jag ner mig och vi åt lite och kollade på mary poppins och sen bad jag honom att gå hem och jag somnade.
när jag vaknade mindes jag ingenting men det kom tillbaka till mig ganska fort när jag märkte att jag hade bandage på armen.

så jääääääääävla läskigt. sen blev ju inte overklighetskänslorna bättre av att jag inte sovit någonting på flera dagar och struntat i mina mediciner.
men som sagt! Nu har jag sovit, tagit mediciner och självfallet inte skurit mig, jag vill ju verkligen inte det. Men återfall är ju inte så konstigt.
jag mår bättre bara. och så ska jag till Pauline i göteborg och det ska bli så kul. och det ska bli kul ikväll, jag ska göra sushi hela eftermiddagen och sen ska mamma locka mitt hår hahah. jag är så gay.

Kommentarer
Postat av: Julia

http://www.youtube.com/watch?v=BCyX3DNAeGs

yay typ pepp på livet in general denna låt! åååh jag är så pepp på att alla vi flyttar till göteborg och jag vaknade på sjukt bra humör idag pga. samtale igår! yay <3 hälsningar Julia 12 år (liksom, <3? like seriously?´) <3<3<3<3<3<3<3<3

2008-10-03 @ 12:18:43
Postat av: Anonym

mitt hjärta stannar när jag läser det här stina du får aldrig aldrig mera göra så

2008-10-05 @ 17:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0