NANANA jag sjunger varje dag

Fredagen aka The day Johannes was born blev kanonbra. Han kom hem till mig, eller till min syrras lägenhet eftersom jag lånat den och sedan åt vi min sushi och åt lite chokladdoppad frukt till efterätt och mös jättemycket. han blev jätteglad över hans blandband och vi lyssnade på det och när goodbye horses kom på kollade vi båda på varann i samförstånd. sen hade vi dirty dirty sex. eller så älskade vi, vad vet jag?

på lördagen åkte jag till palle 7.10. hade glömt min plånbok så mamma fick gasa hem med bilen och hämta den. hon hann!
detta har hänt en gång tidigare men då var det puder det handlade om. haha. och då SPRANG hon hem för att hämta det. helt otroligt!

kom fram till palle vid tio och sen åkte vi hem till henne och hon bodde sååå fint. värsta mysiga. jag tyckte det påminde om en spansk villa inomhus. vi åkte till haga där jag köpte ett vykort (whaaaat?) och så åt vi världens största bulle. kan inte ladda in bilder i skolan men jag ska lägga upp en bild sen. det var en stor bulle.

på kvällen tänkte vi se soundtrack  men vi sket i det och satt och mös hemma istället. kollade på the hills och cry baby och palle ritade och jag löste korsord. en perfekt kväll faktiskt.
på söndagen så gick vi upp och sen drog vi till ett museum som visade konst och inredning från typ Qing-dynastin fram till 2000-talet. det var fett najs. och massa koola skateboards med fina motiv på.

Vi hann inte så mycket mera eftersom mitt tåg gick vid fyra. men tågresan var okej, jag blev svinförbannad på en jävla fitthorbiljettrivare fick för sig att min biljett var ogiltig fastän jag åkt på likadan dit och det inte var några problem alls. så jag blev tvingad att betala 35 spänn för att hon skulle ringa till sin kompis som skulle bekräfta min bekräftelse så jag hade en bekräftelse på att jag fick sitta på tåget. CPENE!!!!!!!JAKKASKASJASJK!!!!!!
så jag ringde och skrek könsord till johannes och klagade.
han kom och mötte på mig stationen och jag var skittrött och otrevlig. men sen åt jag rester av sushin och vi kollade på tv och allt blev bättre. jag målade en mustasch på honom och han såg ut som Esteban från Spanien. hiih.

idag försov jag mig eller rättare sagt johannes såg så mjuk ut när han låg i min säng att jg bestämde mig för att äta frukost, borsta tänderna och hoppa ner i sängen igen. så jag låg som en snäcka på honom till klockan nio och sedan gick vi till matsalen där jag åt och nu har jag gjort klart tre olika helvettestrattar till svenskan. en med dantes version, en med min version av dantes och en med nutida synder och dess rankning. jag tror det blir bra. trodde dock jag hade redovisning idag  men det var NOT THE CASE. det gör inget. då får jag sluta tidigare och sitta och peppa min hårfärgning ivkäll.

klockan nitton är the shit, då tar jag steget på tåget mot blondhet. jag kommer antagligen dö av smärta men det är HAWT.
fatta med mina asstora chimichangas och min asstora badonkadonkdonk.. jag kommer bli smokin'. fast det är ju redan. MEN ÄNNU MERA JU!
pappa får betala färgningen för jag gjorde slut på alla mina pengar i göteborg. köpte fem burkar läsk på det dyraste ICA't i hela göteborg. men dom hade ju mountain dew, cherry coke och vanilla coke!!! alla mina tre favvisar. jag var tvungen... det var så gott...
jag köpte också ett mini paket med jelly belly beans och blev helt lycklig, för det finns ju typ ingenstans. och så köpte jag jordgubbsbadskum. jag kommer lukta pedofil när jag är klar! yeeeaaaah

nu ska jag gå på toa. hoppas ni också gör det. hahahahah


Kommentarer
Postat av: ray

Hahahaa Badonkadonkdonk!! Jag håller andan klockan nitton ikväll. Jag fattar precis hur smokin and fuckin FLAMING HOT du kommer bli i blond hår! Sad att jag bor så långt bort, du får strike a pose och ladda upp en bild! yay!

2008-10-06 @ 13:46:17
Postat av: sorella

hahaha :D jag ska ladda upp bild jag lovar!

2008-10-07 @ 14:13:08
URL: http://medications.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaah du är underbar!!!!!!!

2008-10-11 @ 19:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0