More cowbells

Jag såg Deer Hunter i helgen. Och jag fattar inte varför jag inte sett den tidigare! HERREGUD vilken film. Herregud vilken jäkla film. Guud vad bra den var.
Jag blev helt förstörd när jag såg Christopher Walkens öde. Gud vad jag älskar den människan!
Jag har alltid gillat honom och tänkt om jag träffade honom skulle jag ligga med honom oavsett hur gammal han är. men jag höll på att bli antifylactic när jag såg honom i Deer Hunter. herreminjesus vad vacker han är. jag svär att han är het naken också.
det var längesen jag idoldyrkade! Så jag ägnar detta inlägg till lite sådant bara för att det är härligt.










Han är tillochmed snygg med rynkor. Fantastiska man!!

Fast det som är bäst är att han är skitsnygg och helt otroligt jävla rolig. Herregud, more cowbells!
Och Balls of fury och alla andra extremt roliga filmer. Och han är jättebra på att spela läskig som i Sleepy Hollow.
ååååh christopher walken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0