Work is a four-letter word

Jag var så trött att jag inte kunde sitta rakt på stolen imorse. Så jag smsade Christina och sa att jag inte kommer till skolan och hon sa det är koool och jag tänkte gud vad skönt. så jag gick och la mig igen och sov till klockan ett.
nu sitter jag i den söta tröjan camilla gjorde till mig, med muffins på. det känns som jag ska på kalas i den tröjan, vilket är en trevlig känsla att ha en vardag.

jag måste visa hur fint jag har pimpat min dator förresten.
men det verkar inte funka?
crap. den är iallafall helt rosa och skärmkanteran är klädda i leopard! HAWT!!!

nu ska jag spela rollercoaster tycoon. jag är the MASTER of rct!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0