Jag är bäst

Sitter återigen i skolan med en stund över.. hade matte på morgonen och kom för sent som vanligt. Missade 45 min av den 1h långa lektionen. Awesome. Men martin hjälpte mig ändå. Han är kul!
Sen märkte jag att jag är ungefär fyra kapitel efter alla andra därför jag är en tönt som gör alla uppgifter istället för bara G- eller bara MVG-uppgifter. Så jag får helt enkelt hoppa över några av dom för att hinna ifatt.

Gjorde en ashärlig presentation på Impress (Microsoft Vistas version av PowerPoint) om antikens Grekland och dess gudar och mytologi. Fick sooolklart MVG och Christina undrade om jag ville visa den för flera lärare här uppe så dom kanske kan ta med den på en svenskakonferens dom ska på snart. Spännande! men föga förvånande, jag är grym på presentationer och på powerpoint. Det är min grej. 19 sidor lång, komplett med blinkande gif:ar och sidohistorier på alla stora historier. Har jag nämnt att jag älskar mytologi?

Jag, Anton och Martin var ute i helgen. Vi gick till backstage/stället och drack öl och sen blev jag ganska full och gick hem och gjorde varma mackor. Var någon puckad kille som ville att jag skulle sitta brevid honom och därför så slog han mig i ryggen. Hualigen, vad folk är konstiga. Jag och Martin filosoferade och Anton blev dyngrak och sjöng sånger. Mysig kväll.

På lördag-dag så hade jag "utställning" och "försäljning" av mina pärlplattor på järntorget tillsammans med massa andra kreativa människor som sålde fotografier, oljemålningar, kläder och smycken. Jag sålde inte så mycket men det var rätt trevligt ändå, Dzenita som var där var skitskoj.

Söndagen gick åt till att städa, diska och pilla med mitt rum. Satte upp lite gamla affischer på väggarna och stuvade om saker.
Igår satt jag första timmen av skolan på Rosalies med Franz, Andrés och Gustav och stirrade på ett övergångsställe och drack kaffe. Det var rätt skönt.
Hade samtal om skolan med Stig, Kerstin och pappa och som förväntat sa dom bara att jag var jätteduktig och allt var perfekt. Skönt.

Idag har jag en dålig dag. Inget speciellt, bara en allmän skitkass dag. Är trött och seg och vill bara hem och sova. Men NEEEEJJJJ nu ska vi gå igenom hur många som stannade vid det där jävla övergångsstället på trafiklektionen. Spännande värre.

Men om två veckor ska jag till Pauline! WIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEE! jag längtar så efter henne.
fast jag missar johannes födelsedag... skit händer.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

biverkningar är från person till person. Läser man i det lilla bladet så är det över 50 biverkningar. dock är det oftast bara i början.

2008-09-23 @ 15:25:04
URL: http://nexttonothing.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0