kort sammanfattning

Det var skitlängesen jag uppdaterade..

jag har haft massa att skriva men verkligen inte orkar. på julen ska man vila.

idag var första dagen jag var ute mer än tio minuter på hela året. det var kallt, och inte så roligt.
gick till skolan och var där en timme, sen hade jag inget att göra. men jag fick reda på att jag fick mvg på min senaste filosofiuppgift. det var fantastiskt eftersom jag hatar filosofi och tycker det är humbug.

min julhelg och mitt nyår var trevligt.
julen spenderas hos pappa i sånnaboda. vi åt och jag och frida bråkade. sen så fick jag en söt mobil och en söt mp3spelare. och massa hello kitty saker!

i mellandagarna var jag ute i johannes sommarstuga och åt med hans släkt och vänner. det var trevligt och allt är lite bättre mellan oss. vi kan prata mer och han är inte så needy längre. och hans gamla grannar från rönnaby verkar gilla mig rejält. yaaay old people.

jag spenderade nyår med anton och johannes och massa sushi. jag blev så full att jag inte minns vad som hände efter klockan halv två och dagen efter spydde jag tre gånger medan vi kollade på vänner-maraton. allt var väldigt mysigt.

ikväll ska vi bowla och i ära till det ska jag duscha. ser inte fram emot det.

just idag är jag ganska ledsen men jag mår bra jämförelsevis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0