chola

Igår var jag på stan med mamma och hennes pojkvän Göran och hans två barn Boel och Rasmus. Det var skitspännande, väldigt udda och ganska najs.
Vi åt på njuta och jag fick ett linne, en kjol och en klänning och jag fick hänga lite med mamma.
sen drog jag till johannes på kvällen. vi gjorde absolut ingenting och bråkade om analsex typ. väldigt värd kväll.

mina naglar börjar bli så långa att jag har svårt att skriva på tangentbordet, känns väldigt cracker-ass fantastic!
im a chola now


vid två ska vi dra ut till hanna och fira hennes födelsedag. vet inte varför för jag gillar inte henne alls. men gratis tårta är gratis tårta! och det finns ju en chans för utomhus-nookie om det blir skittråkigt, det är väl det som gör det värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0