attentionseeking whores

Dert gör mig så himla road när folk kommenterar för att man skriver om något varenda människa med en blogg gör.
Typ MJ liksom! Ingen kommenterade om Farah Fawcett.
Samma när jag skrev om min balklänning för ett år sen. Då var det typ fräsiga Natalie som ska tatuera in en blommig tribal i nacken eller Angelica som kommer från en förort och nu är blond och fräsch.
Dom lämnar alltid en kommentar i stil med "Hej! Tänkte bara önska en trevlig vecka och en solig sommar! Kolla in min blogg vetja! kram natta"

fett ovärt, fett ovärt.


meeeeeen idag har jag myst med josefin hos pappa. vi har badat och rott båt. det var astrevligt !
nu ska jag måla mina nails och duscha.

Ha en trevlig vecka och solig sommar! kram natta

Kommentarer
Postat av: Julia

hahahahaha I love you harajuku! Kika in på min blogg vetja!

2009-06-30 @ 01:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0