hotch is crazy


jag ba kände mig helt cococrazy idag efter jag varit så vild och härlig på midsommar, så jag köpte naturgodis!!!!!!!!!!!
och jordgubblimejos!!!!!!!!!

shit vad händer sen? jag har ett utomäktenskapligt barn med svart man men övertygar johannes om att barnet har omvänd vitiligo?
jag börjar röka crack och försöker få julia att bli en streetwalker för att försörja mig?
jag kanske till och med köper en tunika!!!! lite basplagg är så fräscht!!!!!!!!!!


balle heller.
eller vem vet.

meeeeeeeeeeeeen jag känner att min hjärna går på högvarv om vad som ska ske inför hösten. jag har ju större möjligheter att sälja julia på gatan om jag åker med till cambridge och om jag då går en engelskakurs kommer vi ju kunna öka vårat säljområde med hur många procent som helst. stora pengar alltså.,.. men det är stora pengar som ska betalas för att åka dit också.. stora lån blir det i slutändan. men vafan, det känns värt på något sätt. visst jag måste börja betala tillbaka lånet redan nästa år med pengar jag inte har.
men vafan, jag måste ju få leva. jag börjar känna mig mer och mer fången här hemma eftersom jag märker hur medberoende mamma och pappa är i min sjukdom.
det första pappa sa när jag frågade vad han tyckte om hela cambridgegrejen var Men hur ska du klara dig du är ju sjuk.
det känns jävligt kasst att dom tror att jag inte kan ta hand om mig själv för jag har något som typ 50% av alla i hela världen har.
jag vet att jag är bra på att laga mat, städa, pyssla, fixa med saker, hålla det jag lovat att göra om det är viktigt och allt annat som man behöver för att bo utanför hemmet.
jag vill bara göra något kul och något som jag tror jag skulle gilla!
Pappa sa också att det hade varit okej om jag gjort som emma och frida och jobbat utomlands för då får man ju betalt men att studera utomlands bara för skojs skull inte var okej.
det är bullshit. jag är 20, jag har huuuuur många år som helst på mig att plugga till sjuksköterska och varför inte göra något som BARA är kul för en gång skull. jag har aldrig fått göra något sånt här.
nu får jag, för jag är myndig och jag bestämmer över mitt eget liv. JIPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!! :) :) :) : ) : ) : ) : ) : )

Kommentarer
Postat av: Julia

jaaa åk med mig! seriöst, en gång pratade jag med claras mamma om frmtid etc och då sa hon ordagrant "åk iväg och ha kul i några månader innan du börjar plugga! det är jätteviktigt att göra sånt" och mina föräldrar säger samma sak! FÖLJ MED MIG! HARAJUKULOOOOOOOVE

2009-06-21 @ 15:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0