those clouds don't scare me

idag är en ledig dag för mig, väldigt skönt. jag har sovit tills för ungefär en halvtimme sen och nu sitter jag och maler igenom lite bloggar och sen lite flashspel. ska försöka orka in i duschen och sen måla andra handens naglar. igår var jag så trött att jag inte orkade göra klart det.

men alltså även fast det var mycket folk och människor var överallt och barbiespastic spelades non-stop så älskar jag mitt jobb. hoppas verkligen jag får anställning till december och tim-vik senare. jag trivs verkligen bra med att vara kring leksaker. det gör att jobbet med alla tunga lyft och allt sånt blir mycket lättare.

nu ska jag kolla på Charmed och hoppas att jag kommer in i duschen någon gång.

denna låt är min nya favvo. jag blir så jävla glad varje gång jag hör den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0