Nom nom nom

Idag vaknade jag av att Johannes pappa bad mig att stänga av väckarklockan. Jag blev väldigt förvirrad men sen såg jag har min väckarklockan stått och skrikit ett bra tag. Hehe. Stackars honom att jobba hemma när jag vägrar gå därifrån.

Men därifrån jag gick, gick till klippet, fikade och satt och skissade av en byggnad. En söt tant kom fram till mig och sa att mina tatueringar var jättefina och att en gammal pojkvän till henne var sjöman på 40-talet och hade två skepp på vardera underarm. Gud vad kul och oldtimey att ha haft en sjömanspojkvän på 40-talet.

Sen var jag hos optikern. Jag har fått sämre syn! SURPRISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Im a fuckin badger.

Sen har jag bara suttit och ritat och kollat på futurama. Gick på toa, klagade över att jag är kvinna, åt lite.

För några dar sen däremot, då jävlar hände det grejer. Jag såg Hannah Montana the movie!!!! Som jag har längtat. Och sen glömt bort att jag längtat och därför inte laddat ner den. Men sen kom jag ihåg det och gjorde det.
Den var så jävla bra och det är menat på ett otroligt icke-sarkastiskt sätt. Jag älskar Hannah Montana och jag kan inte hjälpa det. Just nu laddar jag ner några avsnitt att roa mig med ikväll. Jag är sjuk tror jag.

Imorrn är the deal makin' day. Då skriver jag på de sista papprena för att börja praktisera och få godkännande av arbetsförmedlingen. Crazy! Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle kunna göra något i mitt liv som faktiskt betydde något för mig OCH andra. Känns väldigt roligt att få prova på det här med att vara vuxen. Antagligen inte något jag kommer fortsätta med men är man tri-sexual så är man!

Nu ska jag kolla Hannah Montana! Best of both worlds yeeeeaaah!

Ps. jag har ingen förklaring till den roliga bilden, förutom att jag blir glad i magen av den och samtidigt vill äta upp båda marsvinen. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0