rollin' in the ocean, tryin' to catch her eye


idag var sista spiken i kistan för mitt sega liv som arbetslös psykstörd kvinna. Om jag hade varit svart hade jag verkligen haft det jobbigast i världen.
jag skrev på papper för arbetsförmedlingen och nu är jag inne i registret som praktiserande. Känns kul. lite nervöst.

birger kom förbi när jag stod och diskade och vi umgicks en stund. jag har verkligen glömt bort hur det är att umgås med någon utan att det ska leda till utgång, sex, slagsmål eller totalt tristress.
Men det var jättekul faktiskt, ledde inte till något av de ovannämnda. jag kanske tillochmed blir social nu helt plötsligt.
men det skulle nog inte mitt arma barnhjärta klara.

annars så laddade jag ner mulholland dr och var superpeppad på en kväll i Lynch-anda. Tyvärr valde mitt usbminne att ta död på sig själv och nu försöker jag få johannes dumma dator att ladda ner den igen så jag kan se slutet. Hade liksom en halvtimme kvar när skiten dog. livet..

jag har gjort så lite i andras ögon och så himla mycket i mina ögon den senaste tiden. jag köpte till ex tyg till mina kuddar till mitt rum hos pappa. jag pratar med tanter på stan, jag målar och ritar och jag kommer upp innan tolv nästan varje dag. yaaay joelbitar.

nu ska jag pilla johannes på hans privata delar när han sover. Det är inte våldtäkt om man älskar den man ofredar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0