och som ni förstår uti min ungdoms vår

Jag har helt glömt bort att jag har en dagbok på internet.
jag har liksom inte haft något som jag trodde kunde intressera att skriva.
mitt liv är ytterst stillastående. jag klagar väl inte, jag skriker bara lite diskret efter hjälp.

Men om tre timmar ska jag få hjälp! haha. då har jag tid hos psykologen som vanligt, det ska bli härligt.
Vi har träffats 4 gånger nu, första tre gångerna  var på 1,5 h så vi lärde känna varann lite extra, sen är resten av tiderna på 50 minuter.
vilket känns som ett blåbär i skogen eftersom jag babblar något enormt när jag väl har startat vilket betyder att han får svara veckan efter på det jag sa efter som jag håller låda 50 minuter straight.

Annars så har jag köpt en dator!!!!!! (!!!!!!!!!)
Den är superfin.
Den heter HP dv6-1340eo och är en 15,6'' sötnos med dual-core processor,
windows 7 och söta krusiduller på tangentbordet!

Så ser den ut!

 

Den kosta 7192 kr och jag fick massa pengar i rabatt av johannes snälla pappa. Han jobbar på HP.
Så det var najs. Plus att jag ville verkligen köpa en bra dator som jag kan spela spel på eftersom det är det jag gör mest. Så förhoppningsvis kommer den hem till mig i eftermiddag och så kan jag och julia sitta hela kvällen och beundra den och ta häftiga webkam-bilder med den inbyggda(!!!!!) webkameran! fniss!

bara för att venta lite extra. dåliga saker med dom senaste dagarna

- min moster har dödlig cancer
- jag har inbillat mig (kan erkänna att det är ologiskt) att jag har bröstcancer och nedärvt aneurysm
- min sömn muppar loss totalt, ibland 2 timmar ibland 14 timmar
- min syster bor numera i göteborg, där jag inte bor
- jag hittar inget jobb
- jag har ingen hund
- jag vill verkligen ha en hund
- gärna en som stannar i växten vid liten storlek och är mjuk
- jag skulle lära den massa tricks
- och ge den dentastix så den har fräsch andedräkt
- jag skulle älska den så mycket
- julias mor är sjukling så vi kanske inte kan rocka loss med 50åringarna på rockfesten!

nu blir det colbert report
hejdåpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0