>_<

jag kommer nog inte gå ut idag.
känner mig tom och som jag nu landar efter allt. nu börjar jag vara ledsen. vafan.
jag är dålig på att hantera ledsamhet.
jag duschade iallafall idag så jag luktar inte illa längre. ett steg i rätt riktning antar jag.
jag kollade på mina foton idag på datorn. massa på johannes, hundar och träd. mina topp tre grejer att fota.
jag saknar johannes. det är så jobbigt att inte veta alls vad han tycker och känner nu. han har ju ändå möjligheten om han vill att kolla här och läsa på ett ungefär ganska exakt hur jag mår. jag önskar jag fick reda på hur han har det.
men jag förstår om man inte får prata med varann efter en vecka. jag vet väl inte hur det är att vara själv efter en vecka. nu verkar ju som sagt den jobbiga tiden komma. så om jag överlever denna vecka och känner det jag tror jag känner nu så är jag inte så rädd. eller jo. det är jag visst. jag är livrädd. men jag saknar verkligen johannes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0