dancing on my own

kollar på tredje säsongen av celebrity rehab w/ dr drew, det är kul. folk är galna. speciellt dennis rodman. han verkar verkligen inte vara frisk på något sätt. han låter som ett monster också..

jag har varit hemma hos julia en stund idag. jag gillar hennes hus, det är väldigt mysigt.
resten av tiden har jag varit själv. varit superparanoid för folk har stirrat på mig och jag råkade stanna cykeln framför en kille och han verkade bli sur. så jag har gömt mig inomhus så mycket jag kan.
var och handlade mat och hjälpte en synskadad man att hitta smöret. lagade god mat till mig själv och åt medan jag pusslade mitt dumma 1000-bitars pussel. det är alldeles för svårt med 1000 bitar men jag ska försöka.
nu har jag iallafall något att göra och jag har umgåtts med mig själv.
jag gillar ju att umgås med mig själv.
men jag sitter verkligen och gråter framför celeb rehab..

försökte skriva ett brev förut också. det gick inte alls. jag blev bara tokig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0